Monday, November 26, 2012

Aku Tak Puas Hati

ok..

aku x paham...

sgt2 x paham ngan sorang lecturer aku ni...

two times aku present case dgn dia...

and dua kali tu jugak dia bg markah aku byk ni...
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
sabar...aku tau korang nk tahu sgt kan....
;
;
;
;
;
;
;;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
x...dia bkn bagi "0" tapi....
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;
;

dis is for the 1st time....and...
dis is the 2nd time...u see the difference?
nope?

yeah for sure nope!

u know why?

dont know?

aku pun x tau.....

ok...itu aje....x nak ada sesi kutuk mengutuk kpd lecturer....terserah kpd Allah coz hanya dia yg mengetahui apa yg terkandung dlm hati pensyarah aku tu samada dia adil ke x kpd student dia yg baik ini...[ habis tu ko tu adil la pd diri sendiri?tampar berselang lima saat 100x nak?baru sdar diri ko tu cam mana perangai kpd lecturer sendiri]...

yeah...ambek bidang Medik mmg susah..mmg payah...sgt2 x mudah!!

ko akan stress....

ko akan tertekan...[aik!bkn sama ke...]

ko akan rasa mcm nak menangis...

ko akan rasa mcm nk menjerit....

ko akan rasa mcm nk quit aje dr bdg MEDIC ni...

and even worse...

ko akan rasa nk MATI!!

[yeah...itu sgt teruk bg yg ada iman dlm hati mereka...]

but that is the truth...

baik ko yg mati drpd ko kill manusia lain dgn kebodohan diri sndiri...

[ok bahasa sgt kurg ajar...tp itu ayat yg terbaek untuk bg sedar sikit yg ko tu nk jd DOKTOR...*ko tu dituju for myself..]


ok...stop di sini sebelum mcm2 lg perkara yg krg enak dibaca ditulis...

as the final words....

mohon doa pd semua yg mengenali diri ini scra lgsg mahupun tdk....doakan saya dpt mnjd doktor yg beriman...lagi soleh wa musleh...

Amiin~




4 comments:

  1. :) senyum ta perlu kata apa apa

    make it as a challenge.

    chaiyok #muhammadayub haha:D

    ReplyDelete
  2. Semoga sentiasa tabah hendaknya :)
    Mendoakan yg terbaik buat encik.
    Err, jangan sampai henti study medic sudah lah.

    P/s: Suka entry macam ni. It inspires me :)

    ReplyDelete
  3. aku tumpang simpati dgn ko Ayub...nvm, bertahan jewr & terus berlakon, tinggal lagi 2 weeks jewr, lepas tu, we will be free from all this suffering...

    ReplyDelete
  4. xde mkna free nye iman...haha....ok la tu ayub, bukan negative markah tu.huhu

    ReplyDelete

"KAMU JUGA GEMAR"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...