Monday, December 31, 2012

End of 2012 Entry




Salaamualaikum wbt to all...

wei korang tahu x? 

apa dia?

x tahu?

so mari lah aku nk bagitau ni...hah duduk2...bukak mata luas2..baca apa yg aku nak bgtau ni...hehhee

so ini adalah ENTRY PENUTUP SAYA....

semoga kita jumpa lg TAHUN DEPAN ye....

hahhaha itu aje nak bgtau....

saspens x?

ye...aku tau...tak saspens pun kan...

so..jumpoa lg tahun dpn...

:p

pssssst!!!! wei korg tahu x? td aku prgi msuk labour room..perghhhhh nmpak baby2 yg mashaAllah cumel yg amat weh!!!!!!duk mngs2....so kalo korg nk tahu ksh lbh lnjut perihal "kisah aku dan baby cumel"....stay tuned until 1st of January 2013....wahhhh adakh ini ptnda revolusi persediaan aku bkl mnjd seorg bapa???hahhaha...inshaAllah akan lbh rajin hapdet...aku dpt rasa journey aku di Obstetric & Gynaecology  ini adalah amt mncbr....korang x rasa cmtu ke?hahhaaa....sayang korang semua....

:)


~maaf atas kkrgn~

special wish: to adik  Ninja ...slmt mghdpi SPM tahun hdpn ye..
inshaAllah straight As will be in ur hand..Ameen~

1 comment:

  1. Senyum. Ameen!! Thank you, Encik!

    :)

    ReplyDelete

"KAMU JUGA GEMAR"

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...